Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.08.2013 22:51 - Години по-късно ;)
Автор: vlaho Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1137 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Казват, че с годините човек помъдрява, е уж е така, но днес се сетих за този блог (тук не съм писал от повече от 3 години, а активно пишех 2007). След като прочетох част от нещата, които съм писал тук - резултатът: като изключим, че най-накрая съм понаучил пълния член (а той сериозно липсва в предишните публикации), друго в разсъжденията ми не се е променило толкова сериозно! Да, много неща се случиха за периода, в който не съм влизал тук, но разсъжденията ми в написаното преди около 6 години не са сериозно променени. Ето пример:
Лятото на 2007 г. съм написал следния пост: "Какво му трябва на човек:" , към днешна дата бих степенувал нещата така:
1) Здраве - много е важно!
2) Щастие - не само за мен, а и за другите - писнало ми е от киселяци, не че на моменти аз не съм един от тях, но се старая да съм онзи опимист от преди ;);
3) Любов - е това много ми липсва, ама така се стекоха нещата;
4) Истински приятели - тези които са с теб и в добрите и в лошите моменти! Тези на които когато им кажеш имам проблем, ще кажат "Къде си? Какво става?", а не "Амиии, аз в момента не мога да говоря." / "Айде ще се чуем пак и ще се видим да кажеш какво става";
5) Пари за да си живееш живота - достатъчно, а не излишно много;
6) Положителни емоции;
7) Дом - надявам се всички са наясно с това определение. Тази точка всъщност е неразделно свързана с част от предишните и я слагам в списъка защото е важна за мен, но не е на правилното място ;);
8) Лична свобода;
9) Цел - да станеш и да се изтупаш когато паднеш, след което да продължиш напред! И буквално и преносно. Ако не можеш, то най-вероятно ти се губят и повечето от предишните точки;
10) Да признаеш грешките си! Много се дразня, когато някой обърка нещо и бяга по тъча, топи други и т.н., и т.н.
 Е, виждам много общи неща с 2007 г. да не кажа, че нещата са същите. За нещата в "Писна ми" предполагам няма смисъл да казвам, че са актуални.

 В заключение: искам си нещата от горния списък :P.

ПП: В последните седмици на десктопа ми стой следния текст: "Животът е онова, което ти се случва, докато ти си правиш други планове."


Тагове:   общи,   неща,   искам,   разсъждения,


Гласувай:
4



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vlaho
Категория: Лични дневници
Прочетен: 107216
Постинги: 47
Коментари: 138
Гласове: 582
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930