Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.08.2007 11:33 - ВНИМАНИЕ: жена в магазина ;)
Автор: vlaho Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5627 Коментари: 24 Гласове:
0

Последна промяна: 31.08.2007 16:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Вчера се прибирам вкъщи след работа и какво да видя майка ми седи и се чуди как става така. Ама кое? Ами днес ходих до метро и напазарувах и се чудя как стана толкова голяма сметка. Аз взимам сметката и започвам да гледам, вътре много неща, а например в хладилника малко, и аз се загледах по-подробно и започваме един разговор:
защо хладилникът не е пълен за тази сума, да ама ... купила две кутии шоколадови вафли - защото си купувала иначе на работата на бройка, е добре де, ама не можеше ли една да е кутията, ами не защото са различни ако не виждам. Купила си еди какви шоколадови бисквити, ама нали ти казахме че не са толкова хубави а и са по-скъпи от конкуретната марка, не там били по-евтини, е да ама пък това не ги прави по-хубави (карай от нас да мине). А ей това тук защо си го купила, ами защото е много изгодно, е тук вече не издържах и казах ами тогава дай да купим от всичко изгодно и после заедно да се чудим как става такава сметка. Не няма  лошо да се пазарува, не и майка ми по принцип не пазарува безумисъл, но като цяло съм забелязал една жена има ли някаква сума пари и посети ли някой магазин рядко ще излезе без покупка, и тогава просто най-вероятно не е харесала  нищо или се е сетила, че ей в онзи другия магазин има нещо подобно и по-хубаво.
  Друг пример, малко по-стар, сестра ми преди да отиде на море си купи блузка, защото и харесала. Малко след морето вместо първо да ми върне парите които и бях дал назаем, тя се разходи по магазините и си купи още две блузки и едни дънки. На въпроса ми защо си купи тези блузки, получих отговор ами много са хубави и хубаво ми стоят, сестра ми да така е, но ти ако решиш да се си сменяш блузката по два пъти на ден ще ти стигнат поне за две седмици без да ги повториш. Всъщност примери да искаш, такива много и съм сигурен че всеки може да даде.
  То и затова модната индустрия бълва толкова стоки за жени, защото Вие мили дами като цяло харчите много повече пари от мъжете (не че няма такива мъже, но са в пъти по-малко) за всякакви неща. Лошо няма трябва да се подържате и ние също, но на моменти малко прекалявате.
  Сещам се и за термина шопинг терапия, тази терапия е много по-разпространена сред жените, и явно наистина това да харчат пари някои хора ги успокоява, е да обаче ако се улисаш може после сериозно да те разстрои, защото има реалната опасност да останеш без пари или с някаква малка сума.


Тагове:   внимание,   Магазина,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Ами
31.08.2007 11:40
няма нищо лошо в това да харчиш и да си купуваш простотии, щом те прави щастлив.. стига, разбира се, да си изкарваш сам парите. Пък дали после ще останеш с малко пари или без никакви, си е твой проблем :)
цитирай
2. vlaho - @meimei,
31.08.2007 11:54
Аз не съм казал, че е лошо просто споделям впечатления, аз парите си права личен проблем си е.
цитирай
3. анонимен - ))"Жена с пари!!!е като луд с ...
31.08.2007 12:26
))"Жена с пари!!!е като луд с картечница"....но какво да се прави мъже??не ни отнемайте това удоволствие))))
цитирай
4. анонимен - сладък пост (и верен:) обаче вземи ...
31.08.2007 13:10
сладък пост (и верен:) обаче вземи да се стегнеш и почни да пишеш правилно, защото тея безумни грешки развалят идеята..:((
цитирай
5. danistar - хаха
31.08.2007 13:34
това ми хареса :) нищо ,че не съм много съгласна с купуването на дрешките и други подобни:)
аз лично като се разхождам по магазините...толкова неща си харесвам и си казвам "като си взема заплатата ,ще дойда да си взема еди-какво си"..
да,ама като вече имам пари да си купя нещо... вече не искам да го имам и накрая...нищо :)
цитирай
6. анонимен - то с пари и баба знае :) майсторлъкът ...
31.08.2007 13:39
то с пари и баба знае :) майсторлъкът е да пазаруваш без пари :) с други думи, само да зяпаш по витрините :)
цитирай
7. vlaho - @Анонимна 3,
31.08.2007 14:30
няма да ви отнемем това удоволствие. Дори и някой да се пробва няма да успее да ви го отнеме.

@Анонимен 4,
да добре имаше няколко грешки, но дай определение за безумни, не съм написал УФСЪ нали. Няколкото правописни грешки си бяха от недоглеждане и бързане.

@Danistar,
всичко си има и изключение, аз пиша за по-голямата група.

@Анонимен 6,
коментарът ти ми напомня онзи лаф: 'пенсионер в магазин'
цитирай
8. ianiv - аз пък мразя да ходя по магазините.
31.08.2007 15:15
чудя се как хората се разтоварват така.
мен ме натоварва неистово!
и за стока, по-евтина с 20 стотинки, не бих отишла до малко по-далечния магазин, отколкото до този, който ми е под носа.
може и да не съм права.
особено за второто.
но предпочитам да не си вгорчавам живота с дребни изчисления.
цитирай
9. анонимен - bezmislenoto pazaruvane e qrak ...
31.08.2007 15:24
bezmislenoto pazaruvane e qrak izraz na konsumatorsko obshtestvo, za koeto pazaruvaneto e cennost. nikoi ne se zamislq, che deca koito sa eksploatirani v kitai naprimer sa proizveli stokata/plata, za da moje krainiq produkt (bluzkata) da bade dostaven na tazi super'izgodna' cena!
цитирай
10. анонимен - анонимен 4
31.08.2007 15:33
Бе всичките сляти "ли"-та се преживяват, ама "разтрои" вече идва в повечко...не се заяждам, просто напоследък се пише предимно на компютър и хората сякаш се отпускат и тотално забравят за правописа. Пък така ще си утрепем езика, без да искаме...:)
цитирай
11. alison - моят син ,ми казва подобни неща ,като теб,понякога
31.08.2007 16:31
Мъжът ми пък просто се прави ,че не забелязва колко блузки съм купила това лято...
Благодарна съм им и на двамата ,и за двата начина да реагират на моите слабости....естествено ,че и аз си имам такива,не съм ангелче...А пък животът е шарен и ние жените искаме да пипнем ,да опитаме всичко ,ако може.....Като че ли е детско...
Да ,но има жени ,които още от съвсем ранна възраст стават стиснати и пресметливи-цял живот нищо не си купуват-ходят като баби и износват и пестят,пестят....И накрая остаряват,а като си на 80-90 и т.н. години ,хайде носи си златните сандалки и ефирните роклички---стресирай близките си и случайните минувачи с необичайния си външен вид.!..Не се била наносила на младини ,а старостта дошла ...и деменцията също!
.................
Виж,за храната-не знам,нямам особени залитания и хич не се впечатлявам,че нещо е на "промоция"...
Дори,напротив,думата "промоция " ме кара да бъда нащрек ,съветвам ви и вас,защото ...обикновенно значи НАБЛИЖАВАЩ СРОК НА ГОДНОСТ или дори ИЗТЕКЪЛ СРОК!!!!!
цитирай
12. lemonpie - Пълни глупости
31.08.2007 16:34
Голяма работа, че майка ти купила пет вафли повече, а сестра ти като смятам по твоето описание има трийсетина блузи.
Ако някоя жена тук каже, че има по-малко, на.
Пазаруването си е пазаруване. Щом ти трябва, купуваш. Безумие би било да тръгнеш за хляб и да се върнеш с нов автомобил. Всичко останало се преживява.
Изобщо отношението ти към пазаруването е повече от дребнаво. Интересно за какви пет лева говорим, ако ги нямаше бисквитите на майка ти : )))))))
цитирай
13. vlaho - @Анонимна 4 (10),
31.08.2007 16:45
да прав(а) си имах сляти 'ли', а и бях изля една буква. Да прав си и за компютъра, но в днешно време вече все по-рядко се пише на ръка.

@lemonpie,
кое са пълни глупости, първо аз не осъждам майка ми за това че е купила една кутия вафли повече, второ сестра ми има доста повече блузи и сама си признава, че не носи голяма част от тях (дори и някои от новите), това не ми пречи, аз точно по тази причина я попитах, но реших да не го споменавам в поста! Трето не знаеш за какво говоря и си правиш извода, че отношението ми е дребнаво, е от твоя коментар и аз мога да си направя извода, че ти си заядлива. А относно вафлите просто дадох примери с такива неща. Има неща купени вчера които в момента изобщо не са ни нужни.
цитирай
14. анонимен - Недко
31.08.2007 16:50
анонимен 9, напълно съм съгласен!
цитирай
15. lemonpie - @ vlaho
31.08.2007 16:52
Може да съм се объркала, че си дребнав, коментирам това, което пише. Като си толкова ларж и не са Ви нужни, раздай ги на нуждаещите се.

И пусни пост после за радостта в очите им.

Поздрави,
цитирай
16. alison - Добре,добре ,
31.08.2007 16:58
...ще станеш добър и спестовен мъж,блазе й на жена ти,дето се вика!
Сигурно приличаш на другия си родител , а сестра ти- на майка си.
Наистина е присъщо на жените ,това качество ,което обсъждаме ,тоест да купуват ненужни неща,обаче мъжете също имат редица ненужни стремежи ,понякога направо досадни...но и вие сте хора,прощаваме ви ,хайде !
Важното е да живеем в мир!
........................................
А "алъш-вериша"-да върви.(Не съм търговец,нито производител).
..........А който се заяжда за правописа ---е прав,макар да не е тука мястото.
цитирай
17. vlaho - @lemonpie,
31.08.2007 17:02
защо ми се струва че се заяждаш?
цитирай
18. lemonpie - @ vlaho
31.08.2007 17:05
Вероятно само така ти се струва :-Р
цитирай
19. marty - ох,
31.08.2007 19:09
миналата неделя-
пак в Метро-
аз и приятелката ми-
пазарувахме, каквото пазарувахме-
плащаме и аз правя подобна забележка като теб-
и знаеш ли какво ми отговори приятелката ми.
Бе кое колко струва сега няма никакво значение,
паратя я няма.
Така че споко.
Майките сме така.
Ако не са вафли, ще е прах за пране или омекотител.
Поздрави за постинга, сладурче.
цитирай
20. анонимен - убих нежността
31.08.2007 19:42
пуснах сълза.
цитирай
21. анонимен - of jeni! kvo da gi pravi6! se pazz...
31.08.2007 19:53
of jeni! kvo da gi pravi6! se pazzaruvat i kvo postigate s tova har4ite pari samo za prostotiii
napravo nqmam dumi
цитирай
22. tessy - ами то не, че купуваме ненужни неща,
31.08.2007 21:56
ако се замислиш това са неща, които могат да се използват в един бъдещ момент :). Аз например като имам пари обичам да се запасявам с неща, примерно козметики разни, които като ми свършат няма да имам пари да си ги купя, както често се случва по законите на Мърфи.
цитирай
23. alison - Ама ,да ,точно!
01.09.2007 01:27
В къщи винаги трябва да има една "бойна готовност" за всякакви ситуации!То ,парите ,какво са!?Хартии!
цитирай
24. vlaho - @marty,
01.09.2007 09:23
така е "парата я няма".

@bbb - ????????

@tessy,
за запасяването лошо няма, но с мярка и с преценка, кое ти трябва, кое и после може да се вземе.

@alison,
"бойна готовност" добре казано ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vlaho
Категория: Лични дневници
Прочетен: 107214
Постинги: 47
Коментари: 138
Гласове: 582
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930