Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.05.2007 21:28 - 10 неща
Автор: vlaho Категория: Лични дневници   
Прочетен: 928 Коментари: 1 Гласове:
0



Преди време получих една ръкавичка от едно момиче ;) и сега след като отново съм тук, е подобаващо да я приема, а и тя е доста интересна (и ръкавичката и момичето ;) ).

Така че, ето мойте 10 неща, които надали знаете за мен (е някои знаят повечето):

1.      Тръгнал съм на училище на 6 годишна възраст и майка ми е съжалявала за това, че ме е записала толкова рано около 8 години, защото до преди да влезна в техникума бях посредствен ученик, нямах двойки за срок или година, но обикновено завършвах с около 4-4.50 успех. Когато влезнах в техникума това се промени, по специалните предмети започнах да уча по-усърдно, защото ми бяха интересни и така завърших средното си образование с 5.78 успех, като го разваляха общообразователните предмети :D.

2.      Отново в техникума за да се освободя от матура, трябваше да имам 5 среден успех от 9, 10, 11 клас, да ама по математика в 9 имах 4, в 10 - 5, а в 11 първия срок 3, и така – взех се в ръце, уроци, учене и хоп вторият срок имах успех около 5.50, а на класното обаче 6, след малко преговори от страна на класната и един съученик се сдобих с заветната 6-ца за годината :).

3.      На въпроса на моля другарката ;) в първи клас: какъв искам да стана когато порасна? Аз отговорих ... е сега внимание ... таксиметров шофьор (малко пояснение тогава (1987г.) това беше що годе престижна професия, а и аз си мислех че ще е супер ако мога по цял ден да шофирам). Е в крайна сметка станах проектант ОВК и не мисля, че съм сбъркал.

4.      Взех шофьорска книжка шест месеца преди да навърша годините, голям мерак, голямо нещо ;).

5.      Не мога да плувам, и надали някога ше се науча. След два неуспешни опита за удавяне, докато ме учат, вече имам страх от дълбоко.

6.      Имам страх от високо и нестабилно, но живея на 9 етаж и мога да седя подпрян на ръба на блока и да не ме е страх. Преди време когато по време на стажа си монтирах климатици, на колегите им беше супер интересно и смешно, че  мога да вися на половина с главата навън от сградата, а не мога да се кача и да работя на скеле.

7.      Единствения спорт който съм играл с удоволствие беше баскетбол. Почти всеки ден когато беше хубаво времето с един приятел сме играли, и така почти шест години.

8.      До момента не съм се бил, надявам се и да не се налага.

9.      На моменти съм луд за връзване, а на други съм абсолютен сухар (според една позната това било типично за представителите на зодия близнаци, чиито представител съм и аз, но аз не съм толкова сигурен).

10.  Като цяло не мога да седя без да правя нещо смислено, просто се изнервям когато трябва да седя и да не правя нищо (под нищо не разбирам да се моткам пред компютъра или някъде с някой (и)).

 

Бонус:

11. Пиша този пост за втори път, защото ми се бъгна Internet Explorer-a  вчера вечер, и за пореден път се убедих че Opera-та си е супер, обаче през опера съм орязан малко от към функции при писането на постове, така че само за писането тук използвам IE.

 

Е това бяха мойте 10, който му хареса да приема ръкавичката.



Тагове:   неща,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. danistar - :)
15.05.2007 00:50
доста весело :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vlaho
Категория: Лични дневници
Прочетен: 107216
Постинги: 47
Коментари: 138
Гласове: 582
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930